Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive (2024-???) 530km » CZH1135 abe
wybrany samochód: 
Bmw 3 (g20, G80, G28) M3 Competition Xdrive (2024-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1135 ABE

CZH1135 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1135
Zacisk hamulcowy CZH1135
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1135

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
System hamulcowyBOSCH
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
sparowany numer artykułuCZH1134
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1135 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C4, C4 I, DS3, XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 1007, 2008 I, 207, 207/HATCHBACK 1.4-2.0D 02.98-
numery OEM:
CITROËN      4400 R9
CITROËN      4400N3
CITROËN      4400W8
PEUGEOT      16 381 559 80
PEUGEOT      1607375580
PEUGEOT      4400N3
PEUGEOT      4400R9
PEUGEOT      4400W8

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1135 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu