Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII 3C13 (2001-???) 125km » CZH1198 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii 3c13 (2001-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1198 ABE

CZH1198 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1198
Zacisk hamulcowy CZH1198

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1198

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
do przewodu Ø [mm]3,0
sparowany numer artykułuCZH1199
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1198 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, AUDI A3, A6 C5, TT, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II 1.4-2.7 03.93-
numery OEM:
AUDI      1J0615423
AUDI      8N0615423
SEAT      1J0 615 423
SKODA      1J0 615 423
VOLKSWAGEN      1J0 615 423

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1198 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu