Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia CARENS III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UN) 2.0 CRDi 135 (2009.08-???) 136km » 2147217 nk
wybrany samochód: 
Kia Carens Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (un) 2.0 Crdi 135 (2009.08-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147217 NK

2147217 Zacisk hamulca NK
200.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

2147217

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147218
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
do przewodu Ø [mm]4
nr EAN5703858199043
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147217 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. GOLF 4 97-05 LE
numery OEM:
AUDI      1J0 615 423
AUDI      8N0 615 423
SEAT      1J0 615 423
SEAT      8N0 615 423
SKODA      1J0 615 423
SKODA      8N0 615 423
VOLKSWAGEN      1J0 615 423
VOLKSWAGEN      8N0 615 423

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147217 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.