Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco X-WAY AD350X46P (2019-???) 460km » CZH1316 abe
wybrany samochód: 
Iveco X-way Ad350x46p (2019-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1316 ABE

CZH1316 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1316
Zacisk hamulcowy CZH1316
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1316

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1317
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1316 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
FORD      1223706
FORD      1324305
FORD      1365653
FORD      2080516
FORD      RM3M512M089BA
MAZDA      BPYK-26-71X
MAZDA      BPYK-26-71XA
MAZDA      BPYK-26-71XB
VOLVO      36 000 902
VOLVO      8 602 911
VOLVO      8 603 735

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1316 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu