Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia JOGGER (RK_) 1.0 TCe 90 ECO-G (RKMT) (2021-???) 91km » CZH1331 abe
wybrany samochód: 
Dacia Jogger (rk_) 1.0 Tce 90 Eco-g (rkmt) (2021-???) 91km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE

CZH1331 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1331
Zacisk hamulcowy CZH1331

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1331

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]249
sparowany numer artykułuCZH1330
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4 CACTUS, DS3 1.0-2.0 06.87-
numery OEM:
CITROËN      1651755580
CITROËN      4400 W6
CITROËN      4400P5
OPEL      3645001
OPEL      9815993780
PEUGEOT      1609640180
PEUGEOT      4400W6

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu