Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) (2007.02-???) 170km » CZH1331 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d (v88w, V98w) (2007.02-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE

CZH1331 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1331
Zacisk hamulcowy CZH1331
156.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1331

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]249
sparowany numer artykułuCZH1330
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4 CACTUS, DS3 1.0-2.0 06.87-
numery OEM:
CITROËN      1651755580
CITROËN      4400 W6
CITROËN      4400P5
OPEL      3645001
OPEL      9815993780
PEUGEOT      1609640180
PEUGEOT      4400W6

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1331 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.