Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA H Kombi (A04) 1.7 CDTI (L35) (2004.08-2010.10) 101km » CZH1496 abe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Kombi (a04) 1.7 Cdti (l35) (2004.08-2010.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1496 ABE

CZH1496 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1496
Zacisk hamulcowy CZH1496
180.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1496

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica 1/Średnica 2 [mm]46/52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuCZH1497
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1496 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1651766080
CITROËN      4401K0
FIAT      71769992
FIAT      71793168
FIAT      71793169
FIAT      71793170
FIAT      735322960
FIAT      77364051
PEUGEOT      4401K0
zamienniki:
F 61 232
brak
BREMBO
38203300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1496 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu