Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda CX-5 (KE, GH) 2.0 (KEEFW) (2011.11-2017.02) 165km » CZH1597 abe
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (ke, Gh) 2.0 (keefw) (2011.11-2017.02) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1597 ABE

CZH1597 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1597

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1597

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1596
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1597 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX II, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
FORD      1730926
FORD      1760070
FORD      1761267
FORD      1761755
FORD      2332703
FORD      8M512M088BB
FORD      8M512M088BC
FORD      8M512M088CA
FORD      8M512M088CB
FORD      RM8M5J2M088BC
MAZDA      BPYK-26-61XC
VOLVO      36000901
VOLVO      36001704
VOLVO      36001766

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1597 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu