Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) 2.5 D 4x4 (1999.07-2002.04) 86km » 2132144 nk
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (zct_) 2.5 D 4x4 (1999.07-2002.04) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2132144 NK

2132144 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2132144

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2132143
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
nr EAN5700750095220

skład zestawu:
8636027 Tłoczek, zacisk hamulca
8836033 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2132144 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1730926
FORD      1760070
FORD      1761267
FORD      1761755
FORD      1857716
FORD      1926723
FORD      2210213
FORD      5164904
FORD      8M512M088B1B
FORD      8M512M088B1C
FORD      8M512M088B1D
FORD      8M512M088BB
FORD      8M512M088BC
FORD      8M512M088BE
FORD      8M512M088CA
FORD      8M512M088CB
MAZDA      BPYK2661XC
VOLVO      36000901
VOLVO      36001704
VOLVO      36001766

Zastosowanie Zacisk hamulca 2132144 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu