Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) (1986.11-1996.10) 70km » CZH1638 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k3_t, K2_t, K1_t, K0_t) 2.5 D (k14t) (1986.11-1996.10) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1638 ABE

CZH1638 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1638
Zacisk hamulcowy CZH1638

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1638

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuCZH1639
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1638 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      41011-00Q0K
NISSAN      4101100Q0M
OPEL      4419941
OPEL      93167542
OPEL      93169542
OPEL      95522645
RENAULT      410110092R
RENAULT      410111997R
VAUXHALL      93169542
zamienniki:
F 59 212
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1638 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu