Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mercedes-benz T2/LN1 Platforma / podwozie 507 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) (1986.04-1989.04) 72km » 131-01-169L ashika
wybrany samochód: 
Mercedes-benz T2/ln1 Platforma / Podwozie 507 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) (1986.04-1989.04) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-01-169L ASHIKA

131-01-169L Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-01-169L
63.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-01-169L

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
nr EAN8033001940947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-01-169L ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      36531JG00A

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-01-169L ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-01-169L ASHIKA:

2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.