Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Piaggio BOXER Boxer (BTM1T) (1972.01-1978.12) 1km » 73-02-213 ashika
wybrany samochód: 
Piaggio Boxer Boxer (btm1t) (1972.01-1978.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 73-02-213 ASHIKA

73-02-213 Sworzeń wahacza ASHIKA
ashika 73-02-213
49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

73-02-213

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]119
Wysokość zabudowy95
Średnica zabudowy [mm]18
Gwint zewn. [mm]14 X 1,5
Gwint wewnętrzny [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001502879

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 73-02-213 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      43330-09360
TOYOTA      4333009320

Zastosowanie Sworzeń wahacza 73-02-213 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 73-02-213 ASHIKA:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.