Średnica [mm] | 225 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 146 | |
Średnica zabudowy [mm] | 280 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 26 | |
Ilość zębów | 23 | |
nr EAN | 8033001271102 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 92-05-511 ASHIKA
MITSUBISHI | 2301A117 | |
MITSUBISHI | MB919426 | |
MITSUBISHI | MD710118 | |
MITSUBISHI | MD710325 | |
MITSUBISHI | MD710634 | |
MITSUBISHI | MD713293 | |
MITSUBISHI | MD714299 | |
MITSUBISHI | MD715522 | |
MITSUBISHI | MD717085 | |
MITSUBISHI | MD717086 | |
MITSUBISHI | MD719469 | |
MITSUBISHI | MD723861 | |
MITSUBISHI | MD723882 | |
MITSUBISHI | MD723883 | |
MITSUBISHI | MD727685 | |
MITSUBISHI | MD728702 | |
MITSUBISHI | MD728703 | |
MITSUBISHI | MD730980 | |
MITSUBISHI | MD735959 | |
MITSUBISHI | MD742365 | |
MITSUBISHI | MD742366 | |
MITSUBISHI | MD786589 | |
MITSUBISHI | MD802110 | |
MITSUBISHI | MD802120 | |
MITSUBISHI | MD802121 | |
MITSUBISHI | MD802122 | |
MITSUBISHI | MD802123 | |
MITSUBISHI | MD802128 | |
MITSUBISHI | MD802129 | |
MITSUBISHI | MD802131 | |
MITSUBISHI | MD802133 | |
MITSUBISHI | MD837230 | |
MITSUBISHI | ME581119 | |
MITSUBISHI | MN110707 | |
MITSUBISHI | MN110717 | |
MITSUBISHI | MN110720 | |
MITSUBISHI | MN171660 | |
MITSUBISHI | MR195689 | |
MITSUBISHI | MR196313 | |
MITSUBISHI | MR276981 | |
MITSUBISHI | MR331293 | |
MITSUBISHI | MR357709 | |
MITSUBISHI | MR430585 | |
MITSUBISHI | MR534301 | |
MITSUBISHI | MR953152 | |
MITSUBISHI | MR980890 | |
HYUNDAI | 4142143010 | |
HYUNDAI | 4142143020 | |
HYUNDAI | 4142143030 | |
HYUNDAI | 4142143040 | |
GREAT WALL | SMR196312 | |
GREAT WALL | SMR331292 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 92-05-511 ASHIKA w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020