02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 16.103 asmet

Tłumik układu wydechowego środkowy 16.103 ASMET

16.103 Tłumik układu wydechowego środkowy  ASMET
asmet 16.103
Tłumik układu wydechowego środkowy  16.103
16.103
asmet 16.103 Tłumik układu wydechowego środkowy
466.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

16.103

producent:

ASMET

StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego środkowy 16.103 ASMET

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.3D 11.07-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego środkowy 16.103 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik układu wydechowego środkowy 16.103 ASMET:

2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.