Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda ACCORD VIII Kombi (CW) 2.4 i (CW2) (2008.07-???) 201km » 18.015 asmet
wybrany samochód: 
Honda Accord Viii Kombi (cw) 2.4 I (cw2) (2008.07-???) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 18.015 ASMET

18.015 Tłumik końcowy ASMET
asmet 18.015

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

18.015

producent:

ASMET

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 18.015 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO 740, 760, 940, 940 II 2.0-2.8 01.82-10.98
numery OEM:
VOLVO      1357068
VOLVO      1378694
VOLVO      3531670

Zastosowanie Tłumik końcowy 18.015 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 18.015 ASMET:

2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.