Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot PARTNER Nadwozie pełne/minivan 1.2 THP (2016.02-???) 110km » D1788 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Nadwozie Pełne/minivan 1.2 Thp (2016.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1788 SEINSA AUTOFREN

D1788 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1788
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1788
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D1788

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22
System hamulcowyAISIN
nr EAN8430320060279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1788 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22 mm) pasuje do: SUZUKI BALENO, JIMNY, SJ413, VITARA 1.3/1.6 09.84-
numery OEM:
SUZUKI      51100-70840
SUZUKI      51100-70841
SUZUKI      51810-61G00
zamienniki:
53969
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1788 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1788 SEINSA AUTOFREN:

2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.