Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) (1990.05-1994.01) 115km » 8FK 351 127-761 behr hella service
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 I (na) 1.6 (na6c) (1990.05-1994.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-761 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-761
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761
8FK 351 127-761
behr hella 8FK 351 127-761 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 behr hella
802.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-761

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD6V12
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:105
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VGH / VGF
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ISUZU      8972127640
OPEL      18 54 107
OPEL      18 54 147
OPEL      1854107
OPEL      1854147
OPEL      68 54 048
OPEL      6854048
VAUXHALL      24421642
VAUXHALL      9132922
VAUXHALL      93176916
VAUXHALL      R1580046

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.