Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP205 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP205 LUCAS ELECTRICAL

ACP205 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
727.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP205

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN
śr. koła pasowego [mm]:105
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP205 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP205 12V OPEL

Kompresor, klimatyzacja ACP205 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP205 producenta LUCAS ELECTRICAL

OPEL

09132922, 1854107, 1854112, 1854122, 1854147, 24407119, 24421642, 24422013, 6854048, 9132922, 93176916

numery OEM:
ISUZU      8972127640
OPEL      09132922
OPEL      1854107
OPEL      1854112
OPEL      1854122
OPEL      1854147
OPEL      24407119
OPEL      24421642
OPEL      24422013
OPEL      6854048
OPEL      9132922
OPEL      93176916

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP205 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.