Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, ADG02149 blue print

Filtr oleju ADG02149 BLUE PRINT

ADG02149 Filtr oleju BLUE PRINT
blue print ADG02149
16.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

ADG02149

producent:

BLUE PRINT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 89,5
średnica zewnętrzna [mm] 78,8
Ciężar [kg] 0,350
nr EAN 5050063083880
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju ADG02149 BLUE PRINT

Filtr oleju DAF 400-SERIE; VOLVO 440; ARO 240-244; CHEVROLET EPICA; CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, BX, C1 II, C15, C15/MINIVAN, C25, C3 AIRCROSS II 1.0-3.5 02.71-
numery OEM:
CHEVROLET      25184029
CHEVROLET      96389188
CHEVROLET      96818899
DAEWOO      25184029
DAEWOO      96389188
DAEWOO      96818899

Zastosowanie Filtr oleju ADG02149 BLUE PRINT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju ADG02149 BLUE PRINT:

2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-14
 5/5
Towar pasujący do mojego auta. Dobra jakość
2020-11-10
 5/5
filtr dobry, wymiary odpowiednie
2020-07-04
 5/5
Oki. Polecam.
2020-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-14
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce ADT32109 blue print ale za to lepsza cena niż w innych sklepach

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.