Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 87 |
średnica zewnętrzna [mm] | 68,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M20 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,25 |
nr EAN | 5050063521078 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju ADM52107 BLUE PRINT
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
1230A102, 1230A105, 1230A184, 30A4000100, MD135735, MD135737, MD321589, MD325714, MD332687, MD348631, MD352627, MD360935, MD365876, MR984204, MZ690070, MZ690115
6000605218
0649007, 0649020, 649007, 649020
15208310UB, 1520831U00, 1520831U01, 1520831U0A, 1520831U0B, 1520831U1B, 1520865F0C, 1520865F0D, 1520895F0A, 1520895F0B, 152089E000, 152089E01A, AY100NS006
JE1514302A, JEY014302, JEY0143029A, JEY014302A
0JE1514302, OJE1514302
1520831U00, 1520831U1B
0001802810, A0001802810
1109AC, 1109CG
4163333, JE1514302A
1109AC, 1109CG
CITROËN | 1109.AC | |
CITROËN | 1109.CG | |
FIAT | 6000605218 | |
FORD | 4 163 333 | |
FORD | JE15-14-302A | |
ISUZU | 8-94314-263-1 | |
MAZDA | JE15-14-302A | |
MAZDA | JEY0-14-302 | |
MAZDA | JEY0-14-3029A | |
MAZDA | JEY0-14-302A | |
MITSUBISHI | 1230A102 | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A184 | |
MITSUBISHI | 30A40-00100 | |
MITSUBISHI | MD135735 | |
MITSUBISHI | MD135737 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MD325714 | |
MITSUBISHI | MD332687 | |
MITSUBISHI | MD348631 | |
MITSUBISHI | MD352627 | |
MITSUBISHI | MD360935 | |
MITSUBISHI | MD365876 | |
MITSUBISHI | MR984204 | |
MITSUBISHI | MZ690070 | |
MITSUBISHI | MZ690115 | |
NISSAN | 15208-310UB | |
NISSAN | 15208-31U00 | |
NISSAN | 15208-31U01 | |
NISSAN | 15208-31U0A | |
NISSAN | 15208-31U0B | |
NISSAN | 15208-31U1B | |
NISSAN | 15208-65F0C | |
NISSAN | 15208-65F0D | |
NISSAN | 15208-95F0A | |
NISSAN | 15208-95F0B | |
NISSAN | 15208-9E000 | |
NISSAN | 15208-9E01A | |
NISSAN | AY100-NS006 | |
OPEL | 06 49 007 | |
OPEL | 06 49 020 | |
OPEL | 6 49 007 | |
OPEL | 6 49 020 | |
PEUGEOT | 1109.AC | |
PEUGEOT | 1109.CG | |
VAUXHALL | 091149521 | |
VAUXHALL | 091151707 | |
VAUXHALL | 093182630 | |
VAUXHALL | 094314263 | |
VAUXHALL | 91149521 | |
VAUXHALL | 91151707 | |
VAUXHALL | 93182630 | |
VAUXHALL | 94314263 | |
KIA | 0JE15-14-302 | |
KIA | oJE15-14-302 | |
PROTON | PW510577 | |
PROTON | PW510577E | |
PROTON | PW811577 | |
SMART | 000 180 28 10 | |
SMART | A000 180 28 10 | |
INFINITI | 15208-31U00 | |
INFINITI | 15208-31U1B | |
CHERY | MD365876 | |
GREAT WALL | SMD360935 |
Zastosowanie Filtr oleju ADM52107 BLUE PRINT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju ADM52107 BLUE PRINT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Historia firmy Blue Print sięga 1994 roku, kiedy to została założona w Japonii jako oddział koncernu TAD Group. W ciągu kilku lat firma stała się wiodącym producentem części samochodowych na rynku japońskim, a wkrótce rozszerzyła swoją działalność na inne rynki azjatyckie oraz europejskie.
Obecnie Blue Print posiada fabryki i centra dystrybucyjne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Japonii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Firma oferuje szeroki zakres produktów, w tym części do silników, zawieszenia, układów hamulcowych, układów kierowniczych, systemów wydechowych, układów chłodzenia, układów elektrycznych i wiele innych.