Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Wymiar gwintu | M20x1,5 |
Wysokość [mm] | 65 |
nr EAN | 3286061763642 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS892 PURFLUX
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
8FG123803, B63114302, B67114302A, B6Y114302, B6Y1143029A, B6Y114302A, B6Y14302, BY6114302, BY614302, N35014302, PE0114302, PE0114302A, PE0114302A9A, PE0114302B, PE0114302B9A
15205KA000, 15208AA020, 15208AA021, 15208AA022, 15208AA023, 15208AA024, 15208AA030, 15208AA031, 15208AA060, 15208AA080, 15208AA100, 15208KA00, 15208KA010, 15208KA011, 15208KA040
152083J400, 152083J400XX, 1520865F00, 1520865F01, 1520865F0A, 1520865F0B, 1520865F1A, 152089F600, 152089F60A, 15208J400, 15208KA000
E7GZ6731A, E9GZ6731A
15400PFB004, 15400PJ7000, 15400PJ7003, 15400PJ7005, 15400PJ7010, 15400PJ7015, 15400PM3003
1230A105, MD134953
0B63114302, 2630002500, 2630002501, 2630002503, 263002Y500, B63114302, OB63114302
FORD | E7GZ6731A | |
FORD | E9GZ6731A | |
HONDA | 15400PFB004 | |
HONDA | 15400PJ7000 | |
HONDA | 15400PJ7003 | |
HONDA | 15400PJ7005 | |
HONDA | 15400PJ7010 | |
HONDA | 15400PJ7015 | |
HONDA | 15400PM3003 | |
IVECO | J1310500 | |
IVECO | J1311018 | |
IVECO | J1313002 | |
IVECO | J1313016 | |
IVECO | J1314012 | |
IVECO | J1317004 | |
IVECO | J1317005 | |
MAZDA | 8FG123803 | |
MAZDA | B63114302 | |
MAZDA | B67114302A | |
MAZDA | B6Y114302 | |
MAZDA | B6Y1143029A | |
MAZDA | B6Y114302A | |
MAZDA | B6Y14302 | |
MAZDA | BY6114302 | |
MAZDA | BY614302 | |
MAZDA | N35014302 | |
MAZDA | PE0114302 | |
MAZDA | PE0114302A | |
MAZDA | PE0114302A9A | |
MAZDA | PE0114302B | |
MAZDA | PE0114302B9A | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | MD134953 | |
NISSAN | 152083J400 | |
NISSAN | 152083J400XX | |
NISSAN | 1520865F00 | |
NISSAN | 1520865F01 | |
NISSAN | 1520865F0A | |
NISSAN | 1520865F0B | |
NISSAN | 1520865F1A | |
NISSAN | 152089F600 | |
NISSAN | 152089F60A | |
NISSAN | 15208J400 | |
NISSAN | 15208KA000 | |
PEUGEOT | 1109L9 | |
RENAULT | 1520865F00 | |
RENAULT | 1520865F01 | |
RENAULT | 1520865F0A | |
RENAULT | 1520865F0B | |
RENAULT | 1520865F1A | |
RENAULT | 152089F600 | |
RENAULT | 152089F60A | |
SUBARU | 15205KA000 | |
SUBARU | 15208AA020 | |
SUBARU | 15208AA021 | |
SUBARU | 15208AA022 | |
SUBARU | 15208AA023 | |
SUBARU | 15208AA024 | |
SUBARU | 15208AA030 | |
SUBARU | 15208AA031 | |
SUBARU | 15208AA060 | |
SUBARU | 15208AA080 | |
SUBARU | 15208AA100 | |
SUBARU | 15208KA00 | |
SUBARU | 15208KA010 | |
SUBARU | 15208KA011 | |
SUBARU | 15208KA040 | |
SUZUKI | 15208KA010 | |
HYUNDAI | 0B63114302 | |
HYUNDAI | 2630002500 | |
HYUNDAI | 2630002501 | |
HYUNDAI | 2630002503 | |
HYUNDAI | 263002Y500 | |
HYUNDAI | B63114302 | |
HYUNDAI | OB63114302 | |
AC | PF1237 | |
AC | X165 | |
AC | X4013E | |
AC | X4141E | |
ASIA MOTORS | OB63114302 |
Zastosowanie Filtr oleju LS892 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS892 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.