Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24 |
Wysokość [mm] | 69 |
nr EAN | 3286065003584 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju L358A PURFLUX
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AH, 1109CL, 1109Z0, 1619269980, 9467645180, 9818914980, V864374580
1303476, 1373069, 1427824, 1427846, 1717510, 1727561, 3M5Q6744AA, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA, 6G9Q6744AB
9467521180, 9467558380, 9662282580
MN982159, MN982380, MN982419
30650798, 31372700, 31375029
BMW | 11427557012 | |
BMW | 11427622446 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1427846 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3M5Q6744AA | |
FORD | 6C1Q6744AA | |
FORD | 6C1Q6744BA | |
FORD | 6G9Q6744AA | |
FORD | 6G9Q6744AB | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
PEUGEOT | 1109AH | |
PEUGEOT | 1109CL | |
PEUGEOT | 1109Z0 | |
PEUGEOT | 1619269980 | |
PEUGEOT | 9467645180 | |
PEUGEOT | 9818914980 | |
PEUGEOT | V864374580 | |
ROVER | LR001247 | |
ROVER | LR004459 | |
ROVER | LR030778 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
VOLVO | 31375029 | |
AC | AC6271E |
Zastosowanie Filtr oleju L358A PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju L358A PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.