Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Wymiar gwintu | M20x1,5 |
Wysokość [mm] | 86 |
nr EAN | 3286064049903 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS350 PURFLUX
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MDX, RDX, RL, TL, TLX, TSX
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
10, KORAL, YUGO TEMPO
GFE282, VOF1014
04154PR3E00, 15220PH1004, 15220PH1014, 1528487211, 15400579003, 15400611003, 15400611013, 15400679004, 15400679023, 15400MJ0003, 15400MJO003, 15400P0H004, 15400P0H305, 15400PC6000, 15400PC6003, 15400PC6004, 15400PC6405, 15400PCX004, 15400PCX305, 15400PH1003, 15400PH1004, 15400PH1014, 15400PH1F01, 15400PH1F02, 15400PH1F03, 15400PH1F04, 15400PH3003, 15400PH3004, 15400PH4K02, 15400PH6004, 15400PH9004, 15400PK1003, 15400PLC003, 15400PLC004, 15400PLMA01, 15400PLMA02, 15400PR3014, 15400PR3305, 15400PR3315, 15400PR3405, 15400PR3406, 15400PR3810, 15400PT1K01, 15400RAFT01, 15400RBAF01, 15400RBAF010MI, 15400RTA003, 15400RTA004, 15401611033
MD360935
15208AA130, 15208AA160, 380872100, SU00300311
8FG112802, 8FG1238029, FER14302, JEYO14302, KL0714302A, RFY214302, RFY2143029A
156071280, 1560B87309, 90915YZZS2, SU00300311
CHRYSLER | L532 | |
FORD | 3252742 | |
FORD | 5022738 | |
FORD | 5027149 | |
FORD | F32Z6731A | |
HONDA | 04154PR3E00 | |
HONDA | 15220PH1004 | |
HONDA | 15220PH1014 | |
HONDA | 1528487211 | |
HONDA | 15400579003 | |
HONDA | 15400611003 | |
HONDA | 15400611013 | |
HONDA | 15400679004 | |
HONDA | 15400679023 | |
HONDA | 15400MJ0003 | |
HONDA | 15400MJO003 | |
HONDA | 15400P0H004 | |
HONDA | 15400P0H305 | |
HONDA | 15400PC6000 | |
HONDA | 15400PC6003 | |
HONDA | 15400PC6004 | |
HONDA | 15400PC6405 | |
HONDA | 15400PCX004 | |
HONDA | 15400PCX305 | |
HONDA | 15400PH1003 | |
HONDA | 15400PH1004 | |
HONDA | 15400PH1014 | |
HONDA | 15400PH1F01 | |
HONDA | 15400PH1F02 | |
HONDA | 15400PH1F03 | |
HONDA | 15400PH1F04 | |
HONDA | 15400PH3003 | |
HONDA | 15400PH3004 | |
HONDA | 15400PH4K02 | |
HONDA | 15400PH6004 | |
HONDA | 15400PH9004 | |
HONDA | 15400PK1003 | |
HONDA | 15400PLC003 | |
HONDA | 15400PLC004 | |
HONDA | 15400PLMA01 | |
HONDA | 15400PLMA02 | |
HONDA | 15400PR3014 | |
HONDA | 15400PR3305 | |
HONDA | 15400PR3315 | |
HONDA | 15400PR3405 | |
HONDA | 15400PR3406 | |
HONDA | 15400PR3810 | |
HONDA | 15400PT1K01 | |
HONDA | 15400RAFT01 | |
HONDA | 15400RBAF01 | |
HONDA | 15400RBAF010MI | |
HONDA | 15400RTA003 | |
HONDA | 15400RTA004 | |
HONDA | 15401611033 | |
IVECO | J1313002 | |
IVECO | J1314012 | |
IVECO | J1314013 | |
IVECO | J1314018 | |
MAZDA | 8FG112802 | |
MAZDA | 8FG123802/9 | |
MAZDA | FER14302 | |
MAZDA | JEYO14302 | |
MAZDA | KL0714302A | |
MAZDA | RFY214302 | |
MAZDA | RFY2143029A | |
MITSUBISHI | MD360935 | |
NISSAN | 1520831U1B | |
PEUGEOT | 1109G5 | |
RENAULT | 7711500014 | |
ROVER | GFE282 | |
ROVER | VOF1014 | |
SUBARU | 15208AA130 | |
SUBARU | 15208AA160 | |
SUBARU | 380872100 | |
SUBARU | SU00300311 | |
TOYOTA | 156071280 | |
TOYOTA | 1560B87309 | |
TOYOTA | 90915YZZS2 | |
TOYOTA | SU00300311 | |
VOLVO | 14523962 | |
HYUNDAI | 15400PC6003 | |
HYUNDAI | 817323802 | |
AC | PF1051 | |
AC | PF867 | |
AC | PF967 | |
AC | X156 | |
AC | X169 | |
AC | X4001E | |
AC | X4114E | |
AC | X45 | |
AC | X46 | |
PROTON | PW510253 | |
ASIA MOTORS | OFE3R14302 |
Zastosowanie Filtr oleju LS350 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS350 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.