Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 685/2 filtron wix

Filtr oleju OE 685/2 FILTRON WIX

OE 685/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 685/2
Filtr oleju OE 685/2
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OE 685/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 56,5
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 5904608036858

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 685/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, MATERIA, SIRION; LEXUS CT; LOTUS ELISE; PONTIAC VIBE; SUBARU JUSTY IV, TREZIA; TOYOTA ALLION II, AURIS, AVENSIS, C-HR, COROLLA, IQ 1.0-2.4 12.01-
numery OEM:
DAIHATSU      04152-B1010
DAIHATSU      04152-B1010-000
SUBARU      04152-B1010
TOYOTA      04152-37010
TOYOTA      04152-B1010
TOYOTA      04152-YZZA6
LOTUS      A120E7102S

Zastosowanie Filtr oleju OE 685/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 685/2 FILTRON WIX:

2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-04
 5/5
Zakup filtra filtron OE 648/5 wykonany z polecenia mechanika
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.