Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Volvo FL12 FL 12/380 (1995-1998) 379km » VKMA 62182 skf
wybrany samochód: 
Volvo Fl12 Fl 12/380 (1995-1998) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,2TCE VKMA 62182 SKF

VKMA 62182 ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,2TCE SKF
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

VKMA 62182

producent:

SKF

Długość [mm]1569
Szerokość [mm]24,92
Liczba żeber7
Materiał pasaEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,2TCE VKMA 62182 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II, NISSAN JUKE, MICRA V, PULSAR 0.9/0.9LPG/1.2 03.12-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      200 993 01 96
MERCEDES-BENZ      A 200 993 01 96
NISSAN      11720-00Q6F
NISSAN      11720-00Q6G
RENAULT      11 72 033 36R
RENAULT      11 72 090 58R
RENAULT      11 75 061 93R
RENAULT      11 92 300 01R
RENAULT      11 92 352 28R
zamienniki:
KHV 262
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,2TCE VKMA 62182 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,2TCE VKMA 62182 SKF:

Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Małkinia Górna
2021-12-16
 5/5
Ok
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Smolec
2023-12-14
 5/5
Jakość OK

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.