Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Wymiar gwintu | M20x1,5 | |
Wysokość [mm] | 54 | |
nr EAN | 3286064232671 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS932 PURFLUX
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
A110 II, A290
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
BE UP, NOVA, JS50, JS RC, CARGO Skrzynia, OPTIMAX, DUE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
6001543357, 6001545344, 7700033408, 7700107905, 7700110796, 7700272523, 7700272902, 7700272903, 7700272982, 7700274177, 7700727401, 7700727478, 7700727479, 7700727480, 7700728148, 7700728310, 7700734937, 7700734945, 7700734957, 7700735917, 7700737991, 7700744879, 7700745708, 7700746549, 7700748326, 7700855853, 7700856114, 7700866099, 7700871919, 7700873583, 7701056188, 7701349720, 7701727480, 7750272902, 8200033408, 8200513035, 8200768913, 8200867976, 8983500900, 8983501900
287999, 30887496, 31028723, 3467632, 3473645
1520800Q0H, 1520800QAB
M851139, M852065, M883804
7700274177
1651084A10, 1651084CT0, 1651084CT02ND, 1651084CTO
CHRYSLER | J0871919 | |
FIAT | 55189961 | |
FIAT | 73500506 | |
FORD | 5013389 | |
FORD | 5029226 | |
FORD | 5029227 | |
FORD | 5029228 | |
IVECO | J1315020 | |
MITSUBISHI | M851139 | |
MITSUBISHI | M852065 | |
MITSUBISHI | M883804 | |
NISSAN | 1520800Q0H | |
NISSAN | 1520800QAB | |
PEUGEOT | 110991 | |
PEUGEOT | 1109A5 | |
PEUGEOT | 1109L4 | |
PEUGEOT | 1109N6 | |
PEUGEOT | 1109P1 | |
PEUGEOT | 1109R8 | |
PEUGEOT | MLS000602 | |
RENAULT | 6001543357 | |
RENAULT | 6001545344 | |
RENAULT | 7700033408 | |
RENAULT | 7700107905 | |
RENAULT | 7700110796 | |
RENAULT | 7700272523 | |
RENAULT | 7700272902 | |
RENAULT | 7700272903 | |
RENAULT | 7700272982 | |
RENAULT | 7700274177 | |
RENAULT | 7700727401 | |
RENAULT | 7700727478 | |
RENAULT | 7700727479 | |
RENAULT | 7700727480 | |
RENAULT | 7700728148 | |
RENAULT | 7700728310 | |
RENAULT | 7700734937 | |
RENAULT | 7700734945 | |
RENAULT | 7700734957 | |
RENAULT | 7700735917 | |
RENAULT | 7700737991 | |
RENAULT | 7700744879 | |
RENAULT | 7700745708 | |
RENAULT | 7700746549 | |
RENAULT | 7700748326 | |
RENAULT | 7700855853 | |
RENAULT | 7700856114 | |
RENAULT | 7700866099 | |
RENAULT | 7700871919 | |
RENAULT | 7700873583 | |
RENAULT | 7701056188 | |
RENAULT | 7701349720 | |
RENAULT | 7701727480 | |
RENAULT | 7750272902 | |
RENAULT | 8200033408 | |
RENAULT | 8200513035 | |
RENAULT | 8200768913 | |
RENAULT | 8200867976 | |
RENAULT | 8983500900 | |
RENAULT | 8983501900 | |
ROVER | LAL1764 | |
SUZUKI | 1651084A10 | |
SUZUKI | 1651084CT0 | |
SUZUKI | 1651084CT02ND | |
SUZUKI | 1651084CTO | |
VOLVO | 287999 | |
VOLVO | 30887496 | |
VOLVO | 3102872/3 | |
VOLVO | 31028723 | |
VOLVO | 3467632 | |
VOLVO | 3473645 | |
DACIA | 7700274177 | |
AC | X4112E |
Zastosowanie Filtr oleju LS932 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS932 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.