Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat 238 (238_) 1.4 (1967.10-1982.06) 52km » 0 986 474 072 bosch
wybrany samochód: 
Fiat 238 (238_) 1.4 (1967.10-1982.06) 52km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 0 986 474 072 BOSCH

0 986 474 072 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 474 072
Zacisk hamulca 0 986 474 072
0 986 474 072
bosch 0 986 474 072 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 474 072 bosch
287.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR587

numer części:

0 986 474 072

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]38
Szerokość wewnętrzna [mm]55
System hamulcowyGirling
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
parzyste numery artykułów0 986 473 072
Numer artykułu zalecanego dodatku1 987 470 607
nr EAN3165143426067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 072 BOSCH

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II; SKODA OCTAVIA I; VW GOLF IV, NEW BEETLE, POLO 1.4-2.0 11.95-12.10
numery OEM:
AUDI      1J0 615 424
AUDI      8N0 615 424
SEAT      1J0 615 424
SKODA      1J0 615 424
VOLKSWAGEN      1J0 615 424
VOLKSWAGEN      8N0 615 424

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 072 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 072 BOSCH:

2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.