Tryb pracy | hydrauliczny |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Ciśnienie [bar] | 180 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Rozmiar gwintu 1 | M 16 x 1,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 104 |
Rozmiar gwintu 2 | M 26 x 1,5 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 4047025443685 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 420 BOSCH
MERCEDES-BENZ | 001 460 44 80 | |
MERCEDES-BENZ | 002 460 54 80 | |
MERCEDES-BENZ | 146 044 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 146 075 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 14604480 | |
MERCEDES-BENZ | 14607580 | |
MERCEDES-BENZ | 246 054 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 24605480 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 460 44 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 002 460 54 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 146 044 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 146 075 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 246 054 80 80 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 420 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 420 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.