Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia SORENTO II (XM) 2.4 GDI 4WD (2012.10-???) 192km » K S00 000 425 bosch
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.4 Gdi 4wd (2012.10-???) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 425 BOSCH

K S00 000 425 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 425
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 425
K S00 000 425
1,027.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 425

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]180
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 26 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 16 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
nr EAN4047025443722

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 425 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, CITARO (O 530), CONECTO (O 345), TOURINO (O 510), UNIMOG, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670) 09.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 460 16 80
MERCEDES-BENZ      002 460 50 80
MERCEDES-BENZ      246 014 80 80
MERCEDES-BENZ      246 016 80 80
MERCEDES-BENZ      246 050 80 80
MERCEDES-BENZ      24601480
MERCEDES-BENZ      24601680
MERCEDES-BENZ      24605080
MERCEDES-BENZ      A 002 460 16 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 50 80
MERCEDES-BENZ      A 246 014 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 016 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 050 80 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 425 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 425 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.