Tryb pracy | hydrauliczny |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Ciśnienie [bar] | 175 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Rozmiar gwintu 1 | M 26 x 1,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 104 |
Rozmiar gwintu 2 | M 18 x 1,5 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 4047025444385 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH
MERCEDES-BENZ | 002 460 47 80 | |
MERCEDES-BENZ | 002 460 47 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 246 025 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 246 047 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | 24602580 | |
MERCEDES-BENZ | 24604780 | |
MERCEDES-BENZ | 346 026 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 002 460 47 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 002 460 47 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 246 025 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 246 047 80 80 | |
MERCEDES-BENZ | A 346 026 80 80 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.