Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 60 TFSI e quattro (2020-???) 462km » K S00 000 496 bosch
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 60 Tfsi E Quattro (2020-???) 462km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH

K S00 000 496 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 496
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496
K S00 000 496
1,562.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 496

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]175
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 26 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
nr EAN4047025444385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, ECONIC, INTEGRO (O 550), INTOURO, TOURISMO (O 350), TRAVEGO (O 580), UNIMOG, SETRA 400 01.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 460 47 80
MERCEDES-BENZ      002 460 47 80 80
MERCEDES-BENZ      246 025 80 80
MERCEDES-BENZ      246 047 80 80
MERCEDES-BENZ      24602580
MERCEDES-BENZ      24604780
MERCEDES-BENZ      346 026 80 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 47 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 47 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 025 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 047 80 80
MERCEDES-BENZ      A 346 026 80 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 496 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.