Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 594 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 BOSCH

K S00 000 594 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 594
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594
K S00 000 594
bosch K S00 000 594 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 bosch
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 594

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 128
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025446273

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E T-MODEL (S211), E (W211) 1.8/1.8CNG 11.02-08.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 466 42 01
MERCEDES-BENZ      003 466 42 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 43 01
MERCEDES-BENZ      003 466 43 01 80
MERCEDES-BENZ      346 642 01 80
MERCEDES-BENZ      346 643 01 80
MERCEDES-BENZ      34664201
MERCEDES-BENZ      34664301
MERCEDES-BENZ      541 022 910
MERCEDES-BENZ      A 003 466 42 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 42 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 43 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 43 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 642 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 643 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 594 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S00 000 594zobacz instrukcję montażu K S00 000 594

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.