Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 001 393 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 BOSCH

K S00 001 393 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 001 393
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393
K S00 001 393
bosch K S00 001 393 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 bosch
1,221.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 103.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 001 393

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy Pompa tandemowa
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 120
Liczba otworów do mocowania 2
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025456296

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: IVECO EUROSTAR, EUROTECH MH, EUROTECH MP, EUROTRAKKER, STRALIS I, STRALIS II, TRAKKER I, TRAKKER II, IRISBUS ARWAY, CITELIS, EVADYS 01.93-
numery OEM:
IVECO      41211223

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 393 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.