Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C4 coupe (LA_) 2.0 HDi (2004.11-2010.12) 136km » K S00 001 399 bosch
wybrany samochód: 
Citroën C4 Coupe (la_) 2.0 Hdi (2004.11-2010.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 BOSCH

K S00 001 399 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 001 399
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399
K S00 001 399
bosch K S00 001 399 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 bosch
2,145.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 001 399

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompyPompa tandemowa
Ciśnienie [bar]150
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 18 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 26 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025456289

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: IVECO CROSSWAY, EUROSTAR, EUROTECH MP, MAGELYS, STRALIS I, STRALIS II, IRISBUS ARWAY, CITELIS, DOMINO, EVADYS, MAGELYS 01.93-
numery OEM:
IVECO      41031967
IVECO      41211224
IVECO      500060021
IVECO      500060022

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 399 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.