Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) (2007.02-???) 170km » K S00 001 401 bosch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d (v88w, V98w) (2007.02-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 401 BOSCH

K S00 001 401 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 001 401
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 401
K S00 001 401
2,281.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 001 401

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompyPompa tandemowa
Ciśnienie [bar]175
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 1M 26 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025453417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 401 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES ACTROS, ACTROS MP2 / MP3, TRAVEGO (O 580), SETRA 400 04.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 460 42 80
MERCEDES-BENZ      002 460 92 80
MERCEDES-BENZ      003 460 23 80
MERCEDES-BENZ      146 073 80 80
MERCEDES-BENZ      146 095 80 80
MERCEDES-BENZ      14607380
MERCEDES-BENZ      14609580
MERCEDES-BENZ      246 092 80 80
MERCEDES-BENZ      24604280
MERCEDES-BENZ      24609280
MERCEDES-BENZ      346 023 80 80
MERCEDES-BENZ      34602380
MERCEDES-BENZ      A 002 460 42 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 92 80
MERCEDES-BENZ      A 003 460 23 80
MERCEDES-BENZ      A 146 073 80 80
MERCEDES-BENZ      A 146 095 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 092 80 80
MERCEDES-BENZ      A 346 023 80 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 401 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 401 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.