Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Porsche TAYCAN (Y1A) Turbo S (Y1AFM1) (2023-???) 952km » K S01 000 097 bosch
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Turbo S (y1afm1) (2023-???) 952km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 BOSCH

K S01 000 097 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 097
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097
K S01 000 097
bosch K S01 000 097 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 bosch
963.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 097

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]120
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025460637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 BOSCH

Koszt kaucji: 541.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III, XC60 I, XC70 II, FORD MONDEO IV, S-MAX 2.4D/2.5/2.5ALK 03.06-04.16
numery OEM:
VOLVO      36000689
VOLVO      36000790
VOLVO      6G913A696NA
VOLVO      6G913A696NB

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 097 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.