Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5 TDCi (2015.03-2019.06) 95km » K S01 000 394 bosch
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.5 Tdci (2015.03-2019.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 394 BOSCH

K S01 000 394 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 394
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 394
K S01 000 394
978.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 394

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]165
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 26 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
nr EAN4047025448413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 394 BOSCH

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, CAPACITY, CITARO (O 530), CITARO 2, CONECTO (O 345), ECONIC, INTEGRO (O 550), INTOURO, TOURINO (O 510) 01.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 460 24 80
MERCEDES-BENZ      002 460 51 80
MERCEDES-BENZ      24602480
MERCEDES-BENZ      24605180
MERCEDES-BENZ      A 002 460 24 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 51 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 394 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 394 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.