Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 7 (E65, E66, E67) 730 d (2002.06-2005.02) 218km » K S01 000 455 bosch
wybrany samochód: 
Bmw 7 (e65, E66, E67) 730 D (2002.06-2005.02) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 BOSCH

K S01 000 455 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 455
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455
K S01 000 455
bosch K S01 000 455 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 bosch
1,413.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 455

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
dla numeru OE21488866
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 16 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M 26 x 1,5
Liczba otworów do mocowania3
nr EAN4047025465755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 BOSCH

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: VOLVO 9700, 9900, B11, FH, FH II, FM, FM II, FMX, FMX II, FMX III 10.8D/12.8D/9.4D 09.05-
numery OEM:
VOLVO      21488866

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 455 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.