Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S01 000 594 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 594 BOSCH

K S01 000 594 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 594
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 594
K S01 000 594
1,003.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 594

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 128
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025449113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 594 BOSCH

Koszt kaucji: 541.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES E (W211), S (W220) 2.6-5.5 10.98-12.08
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 37 01
MERCEDES-BENZ      002 466 47 01
MERCEDES-BENZ      002 466 86 01
MERCEDES-BENZ      002 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 87 01
MERCEDES-BENZ      002 466 87 01 80
MERCEDES-BENZ      004 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      246 686 01 80
MERCEDES-BENZ      246 687 01 80
MERCEDES-BENZ      24664701
MERCEDES-BENZ      24668601
MERCEDES-BENZ      24668701
MERCEDES-BENZ      A 002 466 37 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 47 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 86 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 87 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 87 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 686 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 687 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 594 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 594 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S01 000 594zobacz instrukcję montażu K S01 000 594

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.