Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio SFERA Sfera 50 RST (1995.03-1997.09) 4km » K S01 001 725 bosch
wybrany samochód: 
Piaggio Sfera Sfera 50 Rst (1995.03-1997.09) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 BOSCH

K S01 001 725 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 001 725
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725
K S01 001 725
bosch K S01 001 725 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 bosch
869.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 001 725

dostawca:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]128
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm]50
nr EAN4047025591867
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 BOSCH

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S211), E (W211) 3.2D 11.02-07.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 466 20 01
MERCEDES-BENZ      004 466 20 01 0080
MERCEDES-BENZ      A 004 466 20 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 20 01 0080

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 001 725 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.