Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra 4Drive (2016.11-???) 300km » M 24 011 brembo
wybrany samochód: 
Seat Leon St (5f8) 2.0 Cupra 4drive (2016.11-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 24 011 BREMBO

M 24 011 Pompa hamulcowa BREMBO
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 24 011

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]22,225
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8432509609378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 24 011 BREMBO

numery OEM:
FORD      1007616
FORD      1015248
FORD      1031616
FORD      96FB2140BE
MAZDA      1E0343990
MAZDA      1E0343990A
MAZDA      1E0343990B
zamienniki:
H22977.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1042
brak
FERODO
4006567
brak
GIRLING
822560
brak
NK
402387
brak
VALEO

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 24 011 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.