Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1956 lpr

Pompa hamulcowa 1956 LPR

1956 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1956
Pompa hamulcowa 1956
1956
lpr 1956 Pompa hamulcowa
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1956, P08446

numer części:

1956

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
otwór Ø [mm] 22,225
nr EAN 8032532024799

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1956 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN MAZDA 121 III, 121 III/HATCHBACK 1.0-1.8D 08.95-08.03

Pompa hamulcowa 1956 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Pompa hamulcowa 1956 producenta LPR

FORD

1007616, 1015248, 1031616, 96FB2140BE

MAZDA

1E0343990, 1E0343990A, 1E0343990B

numery OEM:
FORD      1007616
FORD      1015248
FORD      1031616
FORD      96FB2140BE
MAZDA      1E0343990
MAZDA      1E0343990A
MAZDA      1E0343990B
zamienniki:
H22977.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1042
brak
FERODO
4006567
brak
GIRLING
822560
brak
NK
402387
brak
VALEO
H229146.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1956 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1956 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.