Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK2150 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2150 CONTITECH

6PK2150 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
74.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (37 ocen)
numery handlowe:

6 PK 2148, 6 PK 2149, 6 PK 2150, 6 PK 2151, 6 PK 2152

numer części:

6PK2150

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,217
Ilość żeber 6
Długość [mm] 2150
nr EAN 4010858478902
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2150 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK2150) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), G (W461), G (W463), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903) 1.8-3.6 05.93-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0099979192
MERCEDES-BENZ      6119973592
MERCEDES-BENZ      A0099979192

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2150 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2150 CONTITECH:

2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2020-07-02
 5/5
????
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.