Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK2285 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2285 CONTITECH

6PK2285 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
85.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (37 ocen)
numer części:

6PK2285

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,23
Ilość żeber 6
Długość [mm] 2285
nr EAN 4010858540098
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2285 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK2285) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), SL (R129), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 2.0-3.8 09.88-
numery OEM:
AUDI      06E903137AA
CHRYSLER      3032857AB
CHRYSLER      53032857AB
CHRYSLER      K53012002
CHRYSLER      K53032857AB
ISUZU      1854733
ISUZU      8971305600
ISUZU      97130560
MAZDA      L33615909
MAZDA      L33615909A
MAZDA      L33615909B
MAZDA      L37G15909A
MAZDA      L3B615909
MAZDA      L51015909B
MAZDA      L51015909C
MAZDA      L53815909A
MERCEDES-BENZ      0089978892
MERCEDES-BENZ      0129971092
MERCEDES-BENZ      0129971192
MERCEDES-BENZ      A0089978892
MERCEDES-BENZ      A0129971092
MERCEDES-BENZ      A0129971192
OPEL      1854733
OPEL      97130560
PORSCHE      99919237950
VAUXHALL      1854733
VAUXHALL      97130560
JEEP      53012002
JEEP      53032857AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2285 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2285 CONTITECH:

2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2022-02-02
 5/5
ok
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2020-07-02
 5/5
????
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.