
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 46,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259401868 |

| Długość 1 [mm] | 42,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259474039 |

| Rok prod. od | 200609 |
| Rok prod. do | 200806 |
| Kod silnika | DW12BTED4 |
| Typ skrzyni biegów | AM6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259460223 |

| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259447392 |

| Rok prod. do | 200806 |
| Kod silnika | DW12BTED4 |
| Typ skrzyni biegów | ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259491272 |

| Rok prod. do | 200803 |
| Długość 1 [mm] | 42,50 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129012368 |

| Długość 1 [mm] | 42,50 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129020394 |

| Rok prod. do | 200803 |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129082910 |

| Rok prod. do | 200803 |
| Numer pozycji do | 10919 |
| --------------- | |
| Rok prod. do | 200803 |
| Numer pozycji od | 10920 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Długość [mm] | 171 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024798045 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM (PLUG 129) |
| Ciężar netto [kg] | 6,7 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651038249 |

| Ograniczenia producenta | MITSUBISHI VALEO |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM (PLUG 129) |
| Ciężar netto [kg] | 7,4 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651040471 |

| Kod silnika | 4HT (DW12BTED4) |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 6 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300712360 |


| Rok prod. do | 200803 |
| Kod silnika | DW12BTED4 |
| Typ skrzyni biegów | AM6,ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | dla automatyki skrzyni 6-biegowej |
| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 80 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 57,5 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 7,52 |
| nr EAN | 3276424396747 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HTE, RE4HT2).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HTE, RE4HT2) produkowanego od 2006.04
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Citroën C5 II Break (RE_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Citroën C5 II Break (RE_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2006.04, i mocy silnika 170 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025