Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Dodge JOURNEY VAN (JC) 2.4 VVT (2009.01-2012.12) 170km » 8EL 011 712-341 hella
wybrany samochód: 
Dodge Journey Van (jc) 2.4 Vvt (2009.01-2012.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 712-341 HELLA

8EL 011 712-341 Alternator HELLA
hella 8EL 011 712-341
Alternator 8EL 011 712-341
8EL 011 712-341
1,079.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

8EL 738 211-991, CA1920IR

numer części:

8EL 011 712-341

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]180
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300712360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 712-341 HELLA

Alternator (14V, 180A) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 PICASSO I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C6, C8, JUMPY II 1.6D/2.0D/2.2D 08.02-
numery OEM:
CITROËN      5702F4
CITROËN      5702G2
CITROËN      57056K
CITROËN      5705AX
CITROËN      5705EE
CITROËN      5705JF
CITROËN      9646065180
CITROËN      9646388280
CITROËN      9654.752880
CITROËN      9688085380
FIAT      9661544880
LANCIA      9661544880
MITSUBISHI      A4TJ0081C
MITSUBISHI      A4TJ0084
MITSUBISHI      A4TJ0084A
MITSUBISHI      A4TJ0084B
MITSUBISHI      A4TJ0084C
PEUGEOT      5702F4
PEUGEOT      5702G2
PEUGEOT      57056K
PEUGEOT      5705AX
PEUGEOT      5705EE
PEUGEOT      5705JF
PEUGEOT      9646065180
PEUGEOT      9646388280
PEUGEOT      9654.752880
PEUGEOT      9688085380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 712-341 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów