Rok prod. od | 200901 | |
Rok prod. do | 201306 | |
Kod silnika | A20DTH | |
Typ skrzyni biegów | AF40,F40-6,F40-6E | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Długość 1 [mm] | 114,00 | |
Długość 2 [mm] | 62,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259455359 |
Kod silnika | A20DTH | |
Długość 1 [mm] | 114,00 | |
Długość 2 [mm] | 62,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259483963 |
Długość 1 [mm] | 112,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259480481 |
Długość 1 [mm] | 113,00 | |
Długość 2 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129020271 |
Długość 1 [mm] | 112,00 | |
Długość 2 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129028574 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Długość 1 [mm] | 113,00 | |
Długość 2 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 | |
nr EAN | 5902129118619 |
Rok prod. od | 200809 | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 113 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Zacisk | B+(M8),PLUG(F, L) | |
ID wykonania wtyczki | PL180 | |
Długość [mm] | 189 | |
Szerokość [mm] | 169 | |
Wysokość [mm] | 151 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 4047026365306 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 248 | |
Ciężar netto [kg] | 6,2 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 11 | |
nr EAN | 5704651473200 |
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 | |
ID wykonania wtyczki | B+LF | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Liczba rowków | 6 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 61 | |
nr EAN | 8053379153589 |
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 | |
ID wykonania wtyczki | B+LDFM | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Wersja | REMY/DELPHI | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Liczba rowków | 6 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 61 | |
nr EAN | 8053379312122 |
Kod silnika | A20DTH | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Ilość żeber | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300723373 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020