dla numeru PR | 1A1 | |
dla numeru PR | 1A2 | |
dla numeru PR | 1A5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ograniczenia producenta | VDO / CONTINENTAL | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Kolor obudowy | czarny |
Numer podwozia od | 8P-5A075001 | |
Numer podwozia do | 8P-7-120000 | |
dla numeru PR | 1A1 | |
Numer podwozia od | 8P-5B003751 | |
Numer podwozia do | 8P-6B025000 | |
dla numeru PR | 1A1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Kolor obudowy | biały | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020