
| Długość [mm] | 605 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109515640 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Długość [mm] | 625 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500660 |

| Długość [mm] | 560 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500752 |

| Długość [mm] | 450 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500769 |

| Długość [mm] | 605 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109515640 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| nr EAN | 5050063015270 |

| nr EAN | 4047024267299 |

| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047023187536 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024123137 |

| nr EAN | 4047026300994 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| nr EAN | 5012759456873 |

| Długość [mm] | 240 |
| Szerokość [mm] | 116 |
| Wysokość [mm] | 134 |
| nr EAN | 5012759474075 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| nr EAN | 5012759469217 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| nr EAN | 5012759469224 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759505366 |

| nr EAN | 5012759545850 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053131 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053483 |

| Ciężar [kg] | 0,020 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055081 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379031672 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379067480 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [kOhm] | 10 |
| nr EAN | 8053379913541 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053148 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053209 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053346 |

| Ciężar [kg] | 0,020 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055098 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379057481 |

| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379062119 |

| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379062133 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379411221 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379534470 |

| Napięcie [V] | 5 |
| Ciśnienie [bar] | 1500 |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |

| nr EAN | 8012510091104 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510025925 |

| Długość przewodu [mm] | 565 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30 |
| nr EAN | 8012510016688 |

| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 77,3 |
| nr EAN | 8012510025062 |

| Długość przewodu [mm] | 380 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 77,3 |
| nr EAN | 8012510025079 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510045398 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050623213 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615126 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025