Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » elektryka Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) » przyrządy Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) » czujniki, włącznik (nadajnik) Audi A3 Limousine (8VS, 8VM)

czujniki, włącznik (nadajnik) do AUDI A3 Limousine (8VS, 8VM)

wybierz typ samochodu AUDI A3 Limousine (8VS, 8VM):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024439009
Głębokość zabudowy [mm] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Liczba otworów do mocowania 3
Kształt Wersja D
Ilość połączeń 3
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026762
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,008
dla numeru OE 079 919 523 H S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054224072103
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
nr EAN 5902659731722
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,008
nr EAN 5903766317199
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,008
dla numeru OE 079 919 523 H S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054228072109
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4054228758089
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276427153088
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661501
Wymiar gwintu 20 mm
Liczba styków diagnostycznych (pinów) 2
nr EAN 3531650022342
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.