Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » elektryka Fiat PUNTO EVO Furgon/hatchback (199_) » przyrządy Fiat PUNTO EVO Furgon/hatchback (199_) » czujniki, włącznik (nadajnik) Fiat PUNTO EVO Furgon/hatchback (199_)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FIAT PUNTO EVO Furgon/hatchback (199_)

wybierz typ samochodu FIAT PUNTO EVO Furgon/hatchback (199_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858169
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858152
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 800
nr EAN 5012759376638
Ilość podłączonych styków 2
Kolor zielony
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-923
nr EAN 5012759464762
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 256
Napięcie wyjściowe od [V] 0,386
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510095157
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080559
Liczba przewodów 2
Długość przewodu [mm] 300
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224071410
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 850
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243765
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 4082300619713
nr EAN 5907558572155
Liczba przewodów 2
Długość przewodu [mm] 300
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5903364318246
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Opcja wyposażenia Easy
Opcja wyposażenia Lounge
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4054228075384
dla numeru OE 55 190 791
Długość [mm] 62
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,02978
nr EAN 4046001433498
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650021963
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.