Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » elektryka Audi A6 C6 Avant (4F5) » przyrządy Audi A6 C6 Avant (4F5) » czujniki, włącznik (nadajnik) Audi A6 C6 Avant (4F5)

czujniki, włącznik (nadajnik) do AUDI A6 C6 Avant (4F5)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C6 Avant (4F5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Kształt obudowy wtyczki owalny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru szary
nr EAN 4251475101020
nr EAN 4251475107190
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024439009
Ilość połączeń 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-935
nr EAN 5012759405789
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-924
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759464885
Ilość podłączonych styków 2
Kolor szary
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-925
nr EAN 5012759465455
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,024
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 19,5
nr EAN 8053379054282
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,024
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 19,5
nr EAN 8053379145737
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379471836
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,9
nr EAN 8012510026663
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026762
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050624319
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy szary
nr EAN 8435050617694
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4027816293187
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4027816328087
Ilość połączeń 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,010
nr EAN 4027816347699
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Głębokość zabudowy [mm] 23,9
Odpowiada części oryginalnej w kolorze mlecznobiały
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243857
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Numer seryjny K8800081
nr EAN 5901159269353
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800144
nr EAN 5901159269438
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548266
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 3
Wysokość [mm] 106
nr EAN 5907558573718
nr EAN 5907558581980
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-924
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5901619568200
Długość przewodu [mm] 520
nr EAN 5903364311223
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 3
Wysokość [mm] 106
Głębokość zabudowy [mm] 90
dla numeru OE 06E 907 660
dla numeru OE 948 606 150 00
cena brutto:
19.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Kolor wtyczki ciemnoszary
Średnica mocowania [mm] 25
Średnica obudowy [mm] 20
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Głębokość zabudowy [mm] 20
dla numeru OE 06A 919 501 A
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 310
dla numeru OE 038 906 051 C
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Głębokość zabudowy [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Indeks: QAP 16 613
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik, ciśnienie doładowania
Nazwa: CZUJNIK CISNIENIA W KOLEKTORZE SSĄCYM VAG
Opis: A2, A3, A4, A6, A8, ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, IBIZA, LEON, TOLEDO, FABIA, OCTAVIA, PRAKTIK, ROOMSTER, SUPERB, BORA, CADDY, EOS, GOLF IV, GOLV V, JETTA III, LT, LUPO, MULTIVAN, NEW BEETLE, PASSAT, POLO, SHARAN, TOURAN, T4, T5 1.9 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 038906051C
Numer dostawcy: 16 613
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,03
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4044688546616
Długość [mm]36
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Liczba zestyków2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru szary
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 8Z0 820 535
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661501
Długość [mm] 36
Szerokość [mm] 17
Wysokość [mm] 13
Ciężar [kg] 0,035
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z klimatyzacją
Ilość biegunów 2
nr EAN 4046001424342
dla numeru OE 03C 906 433 E
Szerokość [mm] 30
Wysokość [mm] 28
Długość [mm] 80
Ciężar [kg] 0,025
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4046001422218
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 54 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.